THE WAYS OF MASTER DEGREE IMPROVEMENT PRACTICE IN HIGER EDUCATION

Authors

  • L.H. Saratikyan Armenian State Pedagogical University

Abstract

This article is about pedagogical practice of masters degree. Research aimed ways how to improve this process and quality . Besides, is presented a special plan for the organization of pedagogical practice of masters degree.

Author Biography

L.H. Saratikyan, Armenian State Pedagogical University

Associate professor of the Chair of Special Pedagogy and Psychology KÕ°achatur Abovyan Armenian State Pedagogical University, Candidate of Pedagogical Sciences

References

1. Պետրոսյան Հ.Հ. Մասնագիտական կոմպետենտությունների որոշման խնդիրը բարձրագույն մանկավարժական կրթության չափաբերման ոլորտում // Գորիսի պետական համալսարանի ﬕջազգային II գիտաժողովի աշխատանքների ժողովածու. Գորիս-2011,էջ` 719-725:
2. Международный ежегодник по технологии образования и обучения, 1978.79.-Лондон, Нью-Йорк,1978.
3. Педагогоческие технологии: Учебное пособие для студентов педагогических специальностей // Подобщей ред. А.В. Кукушкина .- Серия «Педагогическая образование» .-М.: ИКЦ « МарТ»., Ростов н/Д: Изд. Центр « МарТ»., 2004, 336 с.

Published

2014-06-22

How to Cite

Saratikyan, L. (2014). THE WAYS OF MASTER DEGREE IMPROVEMENT PRACTICE IN HIGER EDUCATION. Armenian Journal of Special Education, 1(1), 165-170. Retrieved from https://archiv.specedjournal.aspu.am/index.php/se/article/view/163

Issue

Section

Articles